Úvodní stránka

Logo NÚKIB

« Zpět

Pracovní pozice spadá pod Odbor Kabinet ředitele - Oddělení plánování a řízení

Chcete budovat svou kariéru u dynamicky se rozvíjejícího úřadu a být u toho? Je pro Vás atraktivní oblast kybernetické a informační bezpečnosti?  Máte praxi v oblasti enterprise architektury a procesního řízení? Pak hledáme právě Vás.

Co bude vaší hlavní pracovní náplní:

  • Tvorba a správa úřadové architektury, tvorba dílčích doménových architektur, a to stávajícího stavu a cílového stavu, představujícího naplnění strategie úřadu při dodržení požadavků a standardů architektury eGovernmentu ČR.
  • Tvorba plánů implementace úřadové architektury, na základě identifikace rozdílu mezi současným a budoucím stavem, stanovení kroků k dosažení cílového stavu.
  • Definování rizik implementace a návrhů opatření na jejich zmírnění.
  • Návrh transformace organizace v souladu s architekturou - podklad pro rozhodování managementu.
  • Návrh základní architektury systémů, jejich jednotlivých komponent, vzájemných vazeb.
  • Dohled na realizaci klíčových projektů a vyhodnocování přínosů.
  • Návrh procesů a pravidel řízení rozvoje úřadové architektury v organizaci.
  • Provádění analýzy úrovně vyspělosti úřadové architektury, definování související metriky a modelu vzdělávání.
  • Výběr a implementace nástrojů pro modelování úřadové architektury a procesů.
  • Identifikace a zavádění prvků efektivního řízení a procesů při optimálně vynaložených prostředcích.
  • Tvorba a správa systému procesního řízení, procesního modelu, standardizace a optimalizace procesů.
  • Tvorba interních metodik a podpora tvorby interních aktů řízení.
  • Reporting managementu, zpracovávání podkladů pro rozhodování vedení s akcentem na zákonem dané povinnosti.

Kvalifikační předpoklady:

  • vysokoškolské vzdělání (min. v bakalářském studijním programu),
  • prokazatelná praxe v oboru,
  • velmi dobré analytické schopnosti,
  • efektivní komunikace, organizační a koordinační schopnosti,
  • výborný písemný a ústní projev, výborné prezentační dovednosti,
  • komunikativnost, důslednost a zodpovědný přístup,
  • anglický jazyk slovem i písmem minimálně na úrovni B2.

Nabízíme:

  • kreativní a perspektivní práci v zázemí stabilní a respektované instituce, s možností seberealizace,
  • možnost dalšího vzdělávání a osobního i profesního růstu,
  • metodické vedení,
  • pružnou pracovní dobu,
  • 25 dní dovolené plus možnost čerpání 6 dní sick days v rámci kalendářního roku,
  • stravenky nebo stravenkový paušál,
  • firemní notebook a mobilní telefon,
  • jazykové kurzy přímo na pracovišti,
  • FKSP (z fondu lze hradit příspěvek na multisport kartu, rekreaci, kulturu, sport, optické pomůcky, péči na úseku zubního lékařství a ortodoncie, příspěvek na zařízení péče o dítě, na očkování a nákup vitaminových produktů, příspěvek na životní pojištění a příspěvek na penzijní připojištění),
  • možnost čerpání výhod z kolektivní smlouvy,
  • zázemí stabilní státní instituce, pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění (Odměňování dle nařízení vlády č.341/2017, nad rámec nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě je k platu zvláštní příplatek a osobní ohodnocení.),
  • a spoustu dalších benefitů.

Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění na stupeň utajení Důvěrné.

Pracoviště: Praha

Termín nástupu: 1.1.2024 / dohodou

Nesplňujete některý z požadavků, a přesto si myslíte, že byste byli na danou pozici vhodným kandidátem? Pošlete nám tedy svůj životopis spolu s motivačním dopisem a vysvětlením, proč si máme vybrat právě Vás na kariera@nukib.cz

« Zpět