Úvodní stránka

Logo NÚKIB

« Zpět

Zajímá vás bezpečnost nejkritičtějších informačních a komunikačních systémů státu? Chcete mít podíl na jejím zajišťování? Umíte dobře komunikovat s lidmi a máte organizační talent? Jste samostatní, ale baví Vás spolupráce s ostatními kolegy?

Do týmu NÚKIB hledáme kolegyni či kolegu, který pomůže s administrativním chodem týmů starajících se o kybernetickou bezpečnost státu. Možná potřebujeme právě vás!

 Pracovní pozice spadá pod Odbor bezpečnosti

Co bude vaší hlavní pracovní náplní?

  • administrativní podpora agendy Odboru bezpečnosti,
  • administrativní podpora zajišťování chodu pracoviště ředitele odboru,
  • podpora při komunikaci s organizačními celky v rámci NÚKIB,
  • práce se spisovou službou,
  • práce s ekonomickými systémy (zadávaní objednávek a požadavkových listů),
  • podpora při organizaci a plánování událostí

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou,
  • uživatelská znalost práce s PC,
  • pokročilá znalost MS Office (zejména Word, Excel a Outlook),
  • aktivní znalost anglického jazyka – min. úroveň B2,
  • pracovní spolehlivost, loajalita a mlčenlivost,
  • takt, slušnost a profesionalita v jednání,
  • velmi dobré organizační schopnosti,
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu,
  • asertivita,
  • iniciativní přístup,
  • výborné komunikační dovednosti,
  • vysoká pečlivost,
  • reprezentativní a příjemné vystupování,
  • odolnost v zátěžových situacích,
  • ochotu učit se novým věcem,
  • schopnost tvorby dokumentace a její aktualizace,
  • analytické schopnosti

Výhodou:

  • znalost fungování státní správy a práce se spisovou službou,
  • praxe na administrativní pozici,
  • zkušenosti s prací na komplexních a dlouhodobých projektech,
  • orientace v oblasti ICT a kybernetické bezpečnosti,
  • osvědčení fyzické osoby dle § 11 zákona č. 412/2005 Sb.,
  • řidičské oprávnění sk. B

 

Co nabízíme?

  • zodpovědnou, ale také kreativní a perspektivní práci v zázemí stabilní a respektované instituce, s možností seberealizace,
  • práci v příjemném prostředí,
  • práci v mladém, dynamickém kolektivu,
  • 25 dní dovolené plus možnost čerpání 6 dní sick days v rámci kalendářního roku,
  • stravenky nebo stravenkový paušál,
  • firemní notebook a mobilní telefon,
  • možnost vzdělávání, odborná školení a kurzy,
  • pravidelné jazykové kurzy přímo na pracovišti,
  • FKSP (z fondu lze hradit příspěvek na multisport kartu, rekreaci, kulturu, sport, optické pomůcky, péči na úseku zubního lékařství a ortodoncie, příspěvek na zařízení péče o dítě, na očkování a nákup vitaminových produktů, příspěvek na životní pojištění a příspěvek na penzijní připojištění),
  • možnost čerpání výhod z kolektivní smlouvy,
  • zázemí prestižní a stabilní státní instituce, pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění, nad rámec nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě je k platu zvláštní příplatek a osobní ohodnocení,
  • a spoustu dalších benefitů
  • Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění na stupeň utajení Tajné

 

Pracoviště: Praha

Termín nástupu: dohodou

Pokud Vás pracovní pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis s vysvětlením, proč se na danou pozici hodíte. Pokud některý z požadavků nesplňujete, ale myslíte si, že by pro Vás byla tato pracovní pozice to pravé, napište nám, proč bychom si přesto měli vybrat právě Vás.

« Zpět