Úvodní stránka

Logo NÚKIB

« Zpět

Inzerát je společný pro celkově tři pozice asistenta/asistentky v rámci odlišných odborů. Náplní práce asistenta/asistentky bude primárně zajišťování administrativního chodu odboru, komunikace se zahraničními i vnitrostátními partnery a podíl na organizaci konferencí, workshopů, cvičení a pracovních skupin . Konkrétně se jedná o pozice v rámci následujících organizačních celků:

  • Odbor centrální analytiky poskytuje analytickou a informační podporu pro řadu klíčových organizačních celků NÚKIB a vytváří analytické materiály pro rozhodující činitele a organizace v české státní správě i partnery v zahraničí.
  • Odbor cvičení a vzdělávání se věnuje vzdělávacím, tréninkovým, osvětovým a preventivním aktivitám a tvorbě metodických a didaktických materiálů, včetně e-learningových kurzů. Organizuje a koordinuje cvičení kybernetické bezpečnosti na národní i mezinárodní úrovni. Primární cílovou skupinou vzdělávacích a tréninkových aktivit jsou organizace a zaměstnanci veřejné správy a další zástupci subjektů dle Zákona o kybernetické bezpečnosti. Mezi další cílové skupiny pak patří partnerské instituce z ČR, ale i zahraničí, senioři a žáci, studenti a učitelé mateřských, základních, středních i vysokých škol.
  • Odbor mezinárodní spolupráce a Evropské unie zajišťuje většinu agendy mezinárodní spolupráce NÚKIB, a to jak bilaterální, tak multilaterální (příprava pozic a zastupování v pracovních skupinách a dalších orgánech EU, NATO, OSN, ITU, OBSE, OECD); zároveň udržuje přehled o všech zahraničních aktivitách Úřadu. Pod tento odbor také spadají zaměstnanci Úřadu vyslaní do zahraničí (kyberatašé a experti).

Co bude vaší hlavní pracovní náplní:

  • administrativní podpora zajišťování chodu pracoviště (správa pošty, práce s docházkovým systémem)
  • organizační podpora při pořádání konferencí, workshopů a podobných externích akcí
  • komplexní organizace a zabezpečení jednání odboru v prostorech Úřadu
  • práce se spisovou službou a dokumenty (listinnými i elektronickými)
  • komunikace s tuzemskými i zahraničními partnery a subjekty
  • komunikace s ostatními celky Úřadu
  • asistence řediteli odboru
  • ad hoc úkoly zadané jednotlivými odděleními

Požadujeme:

  • min. ukončené středoškolské vzdělání zakončené maturitou
  • uživatelskou znalost práce s PC a pokročilou znalost MS Office
  • výbornou znalost českého jazyka a kvalitní písemný projev s důrazem na zásady úřední korespondence
  • aktivní znalost anglického jazyka – min. úroveň B2
  • výborné komunikační dovednosti
  • reprezentativní a příjemné vystupování
  • schopnost práce v týmu i samostatně
  • odpovědnost při výkonu agendy a vysokou pečlivost
  • velmi dobré organizační schopnosti
  • iniciativní a systematický přístup
  • ochotu učit se novým věcem
  • odolnost v zátěžových situacích

Výhodou:

  • orientace v oblasti ICT a kybernetické bezpečnosti
  • znalost fungování státní správy
  • praxe na administrativní pozici
  • znalost dalších kancelářských programů
  • znalost dalšího světového jazyka
  • zkušenosti s prací na komplexních a dlouhodobých projektech

Nabízíme:

  • Příjemné prostředí v moderních kancelářích,
  • práci v dynamické a přátelském kolektivu,
  • 25 dní dovolené plus možnost čerpání 6 dní sick days v rámci kalendářního roku,
  • po dohodě s nadřízeným možnost využívání práce z domu (home office)
  • stravenky nebo stravenkový paušál,
  • firemní notebook a mobilní telefon,
  • pružná pracovní doba
  • odborná školení a kurzy (možnost nejen v rámci ČR, ale i v zahraničí),
  • pravidelné jazykové kurzy přímo na pracovišti,
  • FKSP (z fondu lze hradit příspěvek na multisport kartu, rekreaci, kulturu, sport, optické pomůcky, péči na úseku zubního lékařství a ortodoncie, příspěvek na zařízení péče o dítě, na očkování a nákup vitaminových produktů, příspěvek na životní pojištění a příspěvek na penzijní připojištění),
  • možnost čerpání výhod z kolektivní smlouvy,
  • možnost osobního rozvoje a vzdělávání se v atraktivní a žádané problematice,
  • zázemí prestižní a stabilní státní instituce, pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění (10. platová třída – v závislosti na délce praxe minimálně 28 390 až 39 370 Kč; po úspěšném zapracování navýšení o osobní příplatek v rozmezí 3 000 až 4 000 Kč s dalším růstem dle získaných zkušeností; odměny; FKSP; příspěvek na obědy)
  • a spoustu dalších benefitů  https://www.nukib.cz/cs/kariera/benefity/
  • Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a bezpečnostní způsobilosti, v platném znění na stupeň utajení Tajné.
  • Doba trvání pracovního poměru: 1 rok na dobu určitou; prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou je možné za předpokladu získání osvědčení fyzické osoby pro stupeň utajení Tajné.

  • Místo výkonu práce: Brno
  • Termín nástupu: 01.01.2023

Pokud Vás pracovní pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis s vysvětlením, proč se na danou pozici hodíte. Pokud některý z požadavků nesplňujete, ale myslíte si, že by pro Vás byla tato pracovní pozice to pravé, napište nám, proč bychom si přesto měli vybrat právě Vás.