Úvodní stránka

Logo NÚKIB

« Zpět

Pracovní pozice spadá pod Odbor informačních technologií

Zajímá vás správa a konfigurace aplikací a aplikačních systémů? Láká Vás podílet se na elektronizaci procesů v organizaci či vytváření workflow? Baví Vás čas od času pomáhat uživatelům s jejich problémy? Rádi byste se podíleli na vytváření a rozvoji aplikační architektury úřadu? Přidejte se do našeho týmu!

Na čem budete pracovat?

  • navrhovat, instalovat a konfigurovat stávající i nová řešení v oblasti aplikačních systémů, zejména:
    • tiketovací nástroj - vytváření a optimalizace workflow, správa oprávnění, elektronizace procesů, automatizace,
    • znalostní bázi (wiki) - vytváření a optimalizace procesů, 
    • PKI - vydávání certifikátů, vytváření a údržba šablon, správa vlastní CA, implementace certifikátů v IS a jejich distribuce mezi uživatele,
    • Agendy PAM, ekonomické a spisové služby,
  • zabezpečovat správu, optimalizaci a údržbu databází pro výše uvedené systémy,
  • řešit elektronizaci procesů ve spravovaných systémech,
  • zajišťovat pomoc a podporu uživatelům v těchto systémech,
  • samostatně řešit problémy a navrhovat změny a vylepšení současné architektury,
  • podílet se na zajímavých projektech, jak v rámci Úřadu (např. s týmem Odboru vládní CERT) tak i na celostátní úrovni

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ nebo VŠ vzdělání v IT (praxe min. 3 roky na obdobné pozici)
  • všeobecný přehled v oblasti aplikačních a databázových systémů
  • znalost konceptu aplikačních systémů a jejich návazností na infrastrukturu
  • orientace v doménovém prostředí Microsoft
  • znalost a orientaci v oblasti PKI,
  • analytické a logické myšlení,
  • svědomitost, důslednost a zodpovědný přístup,
  • schopnost týmové spolupráce,
  • anglický jazyk na technické úrovni

Výhodou:

  • orientace v TCP/IP, DHCP, DNS, L2 a L3 komunikace,
  • výhodou znalost systémů Linux - Redhat/centos,
  • výhodou znalost administrace MS SQL,
  • znalost podnikových procesů a jejich provázanost v informačních technologiích,
  • znalost administrace tiketovacích systémů - velkou výhodou znalost produktů Atlassian (Jira/Confluence)

Nabízíme:

  • zajímavé platové ohodnocení,
  • 25 dnů dovolené + 6 dnů SICK DAYS,
  • příjemné prostředí moderních kanceláří,
  • zajímavou nestereotypní práci napříč celou infrastrukturou úřadu (budete řešit celou řadu úkolů od návrhu až po nasazení),
  • stravenkový paušál,
  • inspirativní práci s přístupem k moderním a často zcela unikátním technologiím,
  • moderní laptop a mobilní telefon,
  • odborná školení a kurzy (nejen v rámci ČR, ale i v zahraničí),
  • pravidelné jazykové kurzy přímo na pracovišti,
  • možnost účasti na odborných mezinárodních konferencích,
  • malá posilovna v budově zdarma,
  • FKSP (příspěvky na sportovní, kulturní a jiné aktivity, příspěvek na produkty spoření na stáří),
  • možnost čerpání výhod z kolektivní smlouvy,
  • zázemí stabilní státní instituce, pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017, v platném znění (Odměňování dle nařízení vlády č.341/2017, nad rámec nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě je k platu zvláštní příplatek a osobní ohodnocení po zapracování.),
  • a spoustu dalších benefitů

Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění na stupeň utajení Tajné.

Místo výkonu práce:    Brno
Termín nástupu:           dohodou

Nesplňujete některý z požadavků, a přesto si myslíte, že byste byli na danou pozici vhodným kandidátem? Pošlete nám tedy svůj životopis spolu s motivačním dopisem a vysvětlením, proč si máme vybrat právě Vás na kariera@nukib.cz 

« Zpět